stockholm

jag har varit i stockholm med josse och hennes fammilj nu sen förra tisdagen, vi har bilat hit så det var inte så jävla kul och imorn ska vi bila hemmåt igen. Johanna josses syster ska med he också så vi ska sitta 3 stycken där bak och trängas från huddinge till luleå, fett skoj  ! jag orkar inte skriva allt vi gjort så jag lägger upp bilder och sen så beskriver jag lite för er vad ni ser på bilden :)



tjillar med öppen mun påväg ner

taxinge slott

slottsträdgård

steker lite

<3

tjillar med framtänderna !

en kvinna med hår i nacka forum (galleria)

gröna lund, jag och johanna åkte den nya berg- och dalbanan "insane" den var inte lika kul som jag hade hoppats på..

josses släktingar

krille och johanna

jag och josefin

Kommentarer
Postat av: Frida från den fantastiska forna HP1B

BL som seriös bloggare? De trodde jag aldrig skulle hända. Men kul att se att nån tog min plats! ;D

ha de gött!

2009-07-14 @ 00:34:26
Postat av: bl

jag är nog inte så seriös bloggare ;)

2009-07-14 @ 22:23:18
Postat av: andeeers

haha ljug inte, det är du visst ;) du vågar bara inte bevisa det ;D

2009-07-17 @ 16:20:44
Postat av: bl

GEREJ DÅ!

2009-07-17 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0